Äntligen fredag

Då var det äntligen fredag :o) Nu är jag på jobb, jag har en lite luncka så massar på att skriva lite. Jag fick packa stor väskan imorse. Eter jobb ska jag direkt hem till Camilla. Hon ska ha Coctail kväll ikväll med massor av goda drinkar :) I väskan är party kläderna redo, iskross ner packad, shakers, smink, parfym, kavaj, födelsdagspresent till Camilla mm.

På lunchen ska jag fixa massor till helgen:
Systemt: Dricka till mig  och ett gott vin i present till Ing-britt som fyller 55.
Malmborgs: kaktuslime sorbet och hallonsorbet till coctailen.
Apoteket: resorb (redan fixat)
Hemmakväll: 3st Dvd att titta på  dagen efter haha
Lindex

Där är säkert mer jag måste fixa men kommer inte på mer just nu =) hihi

Tjingeling

 

2009-09-25 @ 10:15:55 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0