Bra start på dagen...

Eller inte...

Imorse började dagen som vanligt. Jag gjorde mig i ordning sedan kokade jag min havregrynsgröt till frukost med blåbär och protein. Njöt av den i vanlig ordning sedan var det dags att köra till jobb.
När jag nästintill var framme på jobb fick jag en sådan känsla att jag glömt sänga av plattan på spisen. Nervöst klippte jag min 9 kund sedan var det bara att köra hem igen och kolla läget.
Självklart hade jag stängt av den som jag alltid  gör men allting går så på rutin på morgonen så när jag väl börja tänka stängde jag av eller inte? jaja nu har jag varit hemma och resten av dagen kan jag jobba i lugn och ro =)
Ha en bra dag på er!

2009-09-07 @ 12:35:09 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0