Det blev ett inlägg i allafall =)

Idag har det varit en skojig dag=) mycket att göra på jobb. Jag åt min favorit lunch som är Kycklingsallad med mager vitlökssås och fullkorns bröd. Efter jobb körde jag och Malin till Malmö arena =) träffade upp Madde där och sedan gick vi in. Vi stod i baren innan matchen börja. Det var min första match och absolut inte min sista :o) det var riktigt kul tyvärr förlora dom men det var sjukt ball och stämningen var på topp=)  hihi
Efter match tog vi något att dricka jag körde så jag tog en cola light och dom andra drack öl och vin. Vi lyssna på live bandet som spela i baren mycket trevligt.
På väg hem släppte jag av Malin på Limhamn och Madde vid mobilia sedan hem mig =)
Nu väntar sängen..jobb imorn och jag har massor att göra =)

Tjingeling natti natti
2009-09-19 @ 00:10:05 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0