Fredags kväll

Fredagen börjar närma sitt slut...eller ja för mig i allafall =) Det har varit en intensiv dag och jag har precis kommit hem. Skönt att äntligen vara hemma =)
Jag har haft en toppen dag på jobb med mycket att göra. Haft en mycket stamkunder och det är alltid lika skoj. Jag har gjort en färgning som blev såååååååå bra. Jag är blev så nöjd med den och kunden också så klart =).  Jobbade 30min extra idag också för där var en kund till mig som var akut behov av en klipp tid.

Efter jobb åkte jag in till stan för att träffa Patricia. Vi tog en fika på Esspresso House, det blev en kopp te för min del. Tyvärr blev det inte så lång tid vi hann ses för att jag vara tvugen att hämta Mämmi och Janne på svårgertorp. Medan jag satt och vänta så var jag ganska utråkad så jag tog lite bilder som kommer här:
Lätt road...Veckans pose som våra kunder ligger inne med hahaha....
Ännu en hihi =)Linslus som jag e...
Okej???...Hmmm...
Nä nu går det utför...när kommer Mämmi....
Chockad av att det tar lång tid???Grrrrr...aldrig chockade när det gäller dom ;o)
Testar att blunda med ett öga....Testar blunda med andra ögat...
Nu har jag väntat jäättelänge...mymymym...tiden går sakta...
men den som väntar på något gott...väntar aldrig för länge....
NU KOMMER DOM!!!!!!!!

Min lille lille Mämmi, jag har varit utan henne i en veckan. Lång tid tycker jag. Nu är hon hemma igen och jag kan träffa henne hur mycket jag vill =) Det tycker jag om


Mina dammer och herrar nu kallar min kudde efter mig
Natti Natti

2009-09-04 @ 23:31:59 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0