Fullspäckad helg som ni märkt

Ingen uppdatering sedan i fredags... kan beror på att jag knappt varit hemma =) Men nu är det dags!





Så då börjar vi med fredags kväll vad hände då:

Cocktail kväll hemma hos Camilla. Vi var 9 st tjejer som satt och snackade en massa skit, drack cocktail drinkar så klart och vi hade jävligt skoj =) Efter alla dessa goda drinkar tog vi taxi till Prins Bernad. En mycket trevlig natt klubb får jag säga. Camilla fyllde år nydligen så det var lite därför hon hade denna trevliga kväll hemma hos sig för oss tjejer =) Lite bilder från kvällen:

 
Nyfiken i en lite strut titta lilla Camilla ut =)


Fler bilder hittar ni naturligtvis på PIXBOX



Lördagen började mindre roligt men slutade med en bra kväll i allafall....
Mycket skratt, galna tjejer, sjuka saker, saker jag aldrig sett hahah jisses vilken kväll.

Gårdagen började med en härlig dusch efter fredagens utgång. Alltid lika skönt att duscha dagen efter. Sedan handlade jag med mig frukost till Camilla. Vi åt frukost sedan åkte vi för att kolla på grabbarans match. Jag mådde inget vidare ska jag säga. Sjukast bakisen dagen någonsin, fy fan. Efter matchen käkade vi på hemvägen sedan hem till Camilla igen. Vi satt igång Jimmy Barnes =) sedan diska vi satan ta mig =) Jag har aldrig sett så mycket glas efter 9 pers haha, jisses där var minst 30 glas.

När vi diska kom kvällens höjdpunkt!
Alda skulle ha SEXPARTY!


Vet inte riktigt var jag ska börja men om jag säger så här, vi skratta så vi grät hahaha. Så sjukt ball och ska jag vara helt ärligt trodde jag inte att det fanns så mycket saker haha. Alda hade gjort en otroligt fint ost bord. Hon är så duktigt =) och hon hade även tänkt lite på mig och köpt får ost i och med jag är laktosintolerant. Så så gulligt av dig snäckan Love you!!!

Smakprov från denna kväll:

 
SEXPARTY PIXBOX!

Söndag:
Idag har det varit en mysig dag. Jag gick upp tidigt, redan när klockan var 9. Fixa till mig sedan åkte jag med Fredrik till V Ingelstad. Han skulle spela match. Sedan åkte jag vidare till Svedala för att titta på en lokal som håller på att renoveras :p Det kommer blir så sjukt coolt där inne ;)

Sedan tillbaka till Ingelstad hämta upp Fredrik, sedan hem hämta presenten bara sedan iväg till min pappa och Ing-Britt. Hon fyller 55 år idag nämligen. Så vi var dit bjudna på middag. Det blev en trevligt kväll och vi var inte hemma förrän klockan var åtta.

Nu sitter jag här i soffan, bloggat som bara den och njuter av tanken av att jag är ledig imorgon =) Så skönt!
Morgon dagen kommer bestå av
Träning
Se män som hatar kvinnor
Umgås med min lille Mämmi Saknat henne så!

2009-09-27 @ 22:34:56 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0