Fy, nu är jag döende

Var på Limhamn klockan 16.00. Vi satt igång vårt projekt 16.20. Tvättade, rullade, rullade, rullade och rullade, perm vätskan, väntan, sköljning, torkning, fix, väntan, fix, väntan, sköljning, torkning, serum, klipp, styling och KLART! Kan ni fatta 145 st spolar! 5 TIMMAR!!!!! Jag är död! Så ont jag har i mitt huvud, illa mår jag, ja jag mår skit med andra ord. Men detta idag hindra mig inte för vad göra man inte för sina vänner!!!!! Du blev sjukt snygg i det snäckan. Love you!!!! PUsssssssssssss



Jag känner mig rätt stol ja e fan duktig, JAG ÄR GRYM!



Ps:
jag gör inte om detta på vem som helst!


2009-09-13 @ 22:42:53 En salig blandning Permalink


Kommentarer
Postat av: Alda

tack ännu en gång hjärtat. jag e såååååå nöjd :D

Love you 2 :D Puss

2009-09-13 @ 22:51:50
URL: http://aldacindrak.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0