Lördag

En lördag då jag är ledig en hela dag, jag kan njuta, jag kan slappa, jag kan mer eller mindre göra vad jag vill =)

Nu är klockan strax över två. Jag har fått gjort en massa saker redan. Började tvätta halv åtta imorse. Seden blev det en god frukost med ägg och kaviar på bullen. Sedan plockade jag in min tvätt i gaderoben och fixa lite. Jag körde sedan till systemet för att inhandla lite god dricka tills ikväll därefter åkte jag till maxi för att handla lite inför kvällen också.

Kvällen kommer bestå av:
God middag hemma hos Camilla
Fixa till oss riktigt snygg
Dricka drinkar...Madde drinkens ingredienser är inhandlad
Lyssna på bra musik
Snacka
Festa
Ha skoj
Sedan vet vi inte var vi hamnar.
Men hur allt än blir så kommer vi ha sjukt ball kväll



2009-09-12 @ 14:03:01 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0