Lördag

Idag har det varit en stressig dag. Jag börja jobba kl 9 imorse och jobba till halv tre vilket är en och en halv timme längre än vad mitt schema men det är alltid bra med extra pengar =) Speciellt nu när jag har mycket på gång. Efter jobb kom Hasse på besök till jobb. Anna skulle fixa mitt hår så han vad med hos i salongen. Han e så underbart go den hunden. När han låg i mitt knä så snarkade han hihi lätt så roligt =)

 

Jag kom inte hem förrän kl va 5 då Fredriks mamma och han syskon kom. Då ja lovat att klippa dom också idag, dom skulle ta skolfoto på måndag så jag förstod att dom vill klippa sig.

Vid sex kom Alexander, Daniel, Dennis, Camilla och en stund efter det kom Andreas också. Det blev att vi käka ihopa och nu kolla vi Ungern - Sverige. Det står 0-1 till Sverigen och vi håller nu tummarna att dom fortsätter hålla ledningen.





2009-09-05 @ 20:29:39 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0