Onsdag kort dag på jobb

Idag har det varit lugnt för min del på jobb. Slutade redan efter lunch så halv två gick jag för dagen. Detta var då inte för att jag vill vara ledig och hitta på buss istället utan för att jag hade läkare tid halv 3. Efter jag varit hos läkaren blev en trip till stan för att hämta ut recept och sedan in i en mycket trevlig affär som ja inte tala om vad den heter för där köpte jag en födelsedags present till en vän =)

Nu ikväll skulle jag egentligen kört till Vellinge för att se Män som hatar kvinnor har då inte sett den än..
Skulle sett den med Henke och Veronica, men känner inte mig så pigg på den sortens film idag, istället ska jag åka och besöka Camilla på Entré. Hon hade inte så mycket att göra så vi ska käka lite där hon jobbar och sitta och snacka lite perfekt att kunna göra lite som man själv vill när man är chef =)

Ha en trevlig kväll med er =)
Tjingeling

2009-09-23 @ 17:12:38 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0