Söndag

Sov länge imorse, enda dagen jag har kunnat göra det denna veckan så det var skönt. Vi åkte och handla lite frukost sedan kom vi hem och åt den i lugn och ro.

Efter frukosten gjorde jag mig iordning sedan åkt jag och träffa min lille Mämmi. Vi handlade lite smink och annat sånt smått och gott =). Fick se min lilla dröm ännu en gång och hoppas den snart slår in, börjar bli lite otålig nu...

Efter jag träffat Mämmi var det dags för kalas hemma hos min kusiner som fyllt år. Hela släkten var där och ja vad ska man säga om kalaset....det var väl som vanligt. Trevligt, men måste erkänna jag är en sådan person som inte är jätteglad i kalas, oavsett om det är jag eller någon annan som fyller år så är inte släktkalas riktigt min grej det är rättar sagt drygt.

Hemkommen från kalaset blev det träning och efter det åkte vi hem till Camilla och Dennis och kolla film.

Härlig söndag med mycket händelser =)

2009-09-06 @ 23:05:07 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0