Tisdag =)

Då var det tisdag idag, bland dom bästa dagarna på länge faktiskt. Dock blev det ingen träning idag =(Var inte hemma förrän klockan var efter sju och sedan skulle jag äta och sånt så klockan tickade iväg strax över halv nio.
Alexander och Fredrik hade handlat rotfrukter med sig hem så vi ugnsbakade dom och stekte lövbiff till det, super gott blev det.

Den STORA saken som hänt idag är att jag fått papper från transportstyrelsen och att det har godkänts =) Jag är så lycklig över detta. Sedan är det ett samtal imorgon och ett nästa vecka sen ska allting vara klart =) hihi det pirrar i magen bara jag tänker på det. Jag längtar så så mycket till nästa vecka. F*n vad jag ska njuta.
Sedan har en annan sak också hänt idag med det kan jag inte avslöja för det är lite hemligt än men det kommer det med så småning om.

Nu ska vi kolla en gammal klassiker  =)


Tjingeling =)
2009-09-22 @ 21:34:55 En salig blandning Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack :) Allt är bra här, själv? Ska du köpa ny bil? Nu blev jag lite nyfiken =) Pusss

2009-09-22 @ 22:43:54
URL: http://emeliiiees.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0