Tisdag

Första dagen på jobb efter helgen...alltid lika segt att gå upp på morgonen men det gick =)
Dagen har varit okej idag, har inte hänt så mycket faktiskt. När jag kom hem så satt jag igång Män som hatar kvinnor, jag såg lite mer än en timme sen stängde jag av...behövde en paus kände jag. Det är inte en film jag än så länge gillar, tycker den är mest seg. Men det kan ju ändras så måste ju se klart den så ska sätta igång den igen snart. Men jag håller nog inte me alla som säger "åhh den är så himla bra" man har ju vetat hela tiden att hon kommer bli våldtagen och att hon ger igen..men sen då??? Ja nu ska jag inte säga för mycket, kan inte döma den helt än när jag inte sett hela.. Får återkomma imorn vad jag tyckte om filmens helhet =)

Natti Natti på er gott folk

Heelpåådiig
2009-09-29 @ 23:09:57 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0