Tisdagens kost och träning

Dagens kost idag har inte blivit den bästa...har varit dålig på att äta regelbundet...
Dagen började med att jag sovit 9h och 45min och ändå var jag trött, fick typ dra mig upp ur sängen..Hann då inte äta frukost hemma så åt en proteindrink när jag kom till jobb. Lunch blev då 4h senare.. Kycklingsallad med bulgur,  mager vitlöksås och en bit fullkornsbröd

När jag kom hem blev dagens träning en powerwalk runda på 1h och 36 min. Härlgt härligt var det, jätteskönt väder var det ute också och massor av folk var ute och motionera =) När jag väl var hemma tog det en stund till innan jag åt igen, fick handla nått gott att få i magen. Det blev rostbiff som jag hade på två polar extrem med tomat och gurka =) mums




Ps: fick se en liten tjockis på min powerwalj runda ;o)

2009-09-08 @ 23:00:03 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0