Torsdag..ännu en vecka börjar närma sig..

Sitt slut. Veckorna bara springer förbi. Känns som om det var igår det var måndag. Jisses. Dagen hittills har bara bestått av jobb, jobb och jobb. Vi har haft mycket att göra idag. Jag har fått jättemycket beröm för mitt hår =) har tyvärr ingen bild att visa nu men jag lägger upp en bild senare =) hihi. Jag trivs verkligen så bra i håret så här så att Malin kan räkna med att göra detta flera gånger =). Nu börjar dagen närma sig sitt slut här på jobb. Min sista kund fastnade i ett möte på sitt jobb så att han hann inte hit, så jag passade på att blogga lite istället eftersom jag redan städat allt =)

Kvällen kommer avslutas med att efter en stund när jag kommit hem kommer Veronica och Henrik till oss, vi ska kolla film och lite så. Kommer nog inte kunna blogga mer idag ska försöka lägga mig i tid så att jag är pigg imorn bitti då jag hade tänkt att gå ner till gymmet =)

Tjingeling

2009-09-17 @ 17:51:43 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0