Underbar Måndag

Idag har det varit en helt fantastisk dag. Den började med en powerwalk. Sedan blev det en trip till mämmi. Så roligt att träffa henne efter dom varit på semester, inte träffat henne på en hel vecka. Så vi åt frukost tillsammans och hade det jättemysigt. När jag varit hos mämmi så åkte jag till Entré och åt lunch med Camilla =) lika mysigt att träffa henne var gång.  Vi åt Thai mat mums.


Efter det åkte jag in till stan för att hämta ut bio biljetter! Biljetterna till "Flickan som lekte med elden" skulle sett "Män som hatar kvinnor" nu i kväll med den är så lång så får bli imorn istället.  Sedan hämtade jag ut årets spännade film Mikael Jacksson sista repitioner.





Sedan har jag umgåts lite med Malin, sjukt länge sedan vi sågs tråkigt men sant. Får ändra på det tycker jag =)

Nu i kväll har jag sett "En shoppaholics Bekännelser" riktigt solig faktiskt =)


Natti natti
2009-09-29 @ 00:00:13 En salig blandning Permalink


Kommentarer
Postat av: Åsa

Visst är det underbart med måndagar! Hur var filmen?

2009-09-29 @ 08:56:38
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0