Underbar Söndag

Nu är veckans höjdpunkt avklarad. Idag har vi varit på dop. Iza skulle döpas. Allt började med att vi kom till Skegrie kyrka. Jag fick sjunga igenom sångerna en gång innan allt börja. Damen som spelade på orgeln var en gammal märklig dam. När jag sa att vi skulle spela "Det vackraste" lite fortare så sa hon "Det är väl inget disco eller" också sving hon med huvudet. Jaja...
Jag och Fredrik var Gudföräldrar, vi höll Iza lite var under dopet och det gick bra, hon gnällde lite i slutet men jag fick henne att tystna ganska snabbt.  Låtarna jag sjöng gick också super bra jag fick jättemycket beröm för min sång så det var skoj.

Efter dopet åkte vi hem till Lizen och Andreas där vi åt mat. Dom bjöd på Rostbiff bricka med tillbehör så som remoulad, rostad lök, coctail tomater mm. Sedan var där kycklingfilé, svamp, vindruvor mm. Super gott allting. Till efterrätt så hade dom en prisestårta och en laktosfri tårta =) med jordgubbs mouse så jag kunde också äta en lite bit.Presenten vi gav Iza blev dom jätteglada för. Den var helt perfekt.

Bilder från dopet kommer upp så småning om. Vi tog inga bilder själva men där var andra som tog som vi kommer få sen =)

2009-09-20 @ 21:51:44 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0