39.5 grader varmt

Vi har det helt underbart har nere. Varken jag eller Fredrik vill aka hem.

I lordags, blev det sol och bad som vanligt :)
Efter lunch gick jag, Fredrik, Dennis och Camilla till en lite pub for att se Man United. Tyvarr gick det inget vidare den matchen och Rooney ar skadad :( Paskafton var det ju denna dag ocksa sa jag hade smuglat med ett paskagg fullt med godis till Fredrik hihi ;o)

Pa kvall at vi forst fran den underbara buffen da det var inbakad oxfile' denna kvall :)
Darefter blev det nagra drickar i baren och efter det akte vi in till Hurghada. Om jag sager sa, hade det varit sa att vi akt till Hurghade och inte till El Gouna som nu forsta gangen sa hade jag aldrig velat aka tillbaka till Egypten igen.  Har i El Gouna vill man stanna flera flera veckor. Hit aker jag latt fler ganger. Har ar rent, snyggt, trevligt folk, dom ar inte framfusiga om man uttrycket sig forsiktigt om nar man jamfor men Kario ocg Hurghade.

Nu ater till Hurghada. Vi akte in dit for att sitta en stund i New Marina for att ta nagra drickar och sedan ga till Hurghadas "basta" nattklubb Minestry of sound (vet inte hur det stavas)
Hurghade var skitit, ackligt och inte alla fins, New Marina var det enda som var fint. Nattklubben var val frack sa och upplagget var vid stranden med strandsand som dansgolv osv...men dom spelade bara gamla R&B latar fran stenaldern...sa det var ingen hit alls.

Sondagen blev lugn och vi gick runt och shoppa lite. Jag som inte skulle handla ett dugg denna semestern sa jag hahaha.

Nu ar det Mandag och vi solar och badar for fullt. Vi ska snart ga ivag och ata lunch och darefter ska jag ga och fa thai massage :) nice.
Kvallen kommer att besta av lite fest. Dar har oppnat en nattklubb har inne i El Gouna som nagra var pa i fredags som vi ska testa. Dar ska vara bra musik, harlig miljo och fria drinkar innan tolv. Det gillar vi :)


Ha en underbar dag pa er...

Tjingeling
2010-04-05 @ 13:24:20 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0