Ändrade planer....

Ikväll var det egentligen mening jag skulle ut och springa, men har inte alls mått bra i eftermiddag och nu ikväll.
Efter lunchen kände jag mig trött och hängig, hade/har fruktansvär huvudvärk och mår inte alls bra. Direkt när jag kom hem från jobb käka jag lite och sen gick jag och la mig. Fredrik väckte mig när han kom hem från fotbollsträningen kvart i nio, så har redan sovit 2h och jag är fortfarande trött. Men gick upp då för kan ju inte gå och lägga mig kvart i sju och sova för natten..
Så gör allt nu för att hålla mig vaken, men snart kan jag gå och lägga mig igen. Hoppas jag mår bättre imorn.
2010-04-22 @ 22:20:01 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0