Fullt upp

Gårdagen gick i ett....
Vi åkte till Netonnet och Media Market för att kolla på datorer...både jag och Fredrik behöver en ny. Men så svårt det är att välja. Det blev ingen dator, vi ville åka hem och kolla på nätet och jämföra. Sedan åkte vi hem till mämmi och Janne. Så var vi där en stund och snacka lite. På kvällen var vi hos Andreas och Nadja. Kolla El Clasico, satt och snacka och lite sånt.

Idag Söndag blev det först träning imorse. 30min på cross trainer sedan 20 min power walk på bandet.
När vi kom hem blev det att äta frukost och göra sig i ordning. Sedan åkte vi tillbaka till Media Market för jag hade bestämt mig för vilken jag ville ha =) En rosa Sony Vaio 14- tums. Fredrik var fortfarande osäker på vilken han ville ha. När vi kom dit hitta vi den perfekta till Fredrik =)
Det blev en Sony Vaio till Fredrik också men han köpte en större och sedan är han vit =)


Hihi den är så fin =)

2010-04-11 @ 15:03:13 En salig blandning Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

:O har du köpt en sån dator?! Den tänkte jag också köpa men köpte en vit till slut, fast rosa är mycket snyggare^^

2010-04-17 @ 16:00:02
URL: http://gottelisa.blogspot.com/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0