God kväll på er

Är i jakt efter en klänning jag kan ha på Fredriks 25års fest. Jag hade sett en klänning på Guys and Dolls på Limhamn med märket vila men dom hade så klart inte min stl. Så jag ringde både till Entré och till Nova och Nova hade den. Så efter jobb körde jag till Nova. När jag kom dit så var det inte riktigt rätt klänning dom sagt det var utan det var samma modell och allt men den var enfärgad och den jag tittat på hade blommor på sig. Men den enfärgade var rosa och super fin så testade den och den passa perfekt =)


Sedan gick jag in på Gina bara för att kolla läget vad dom hade, man kan ju hitta nått finare ;o)
Och hittar en klänning till som är super fin och den kunde jag inte låta bli att köpa den också =) 49.90:- hihi vilket klipp =)



Så nöjd och belåten var jag när jag gick där ifrån. Nu är frågan bara den...
Vilken av dom ska jag ha på festen....

Det blev en tur in på Media Market också

2010-04-28 @ 22:57:52 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0