God kväll

Då har denna dagen gått. Jag har fått gjort mycket och det känns skönt.
Nu ikväll har vi varit och stor handlat, gjort en dunder beställning från gymgrossisten och deklarerat.
Som ni ser nere till vänster på mitt träningsschema så är det rätt mycket träning denna vecka som gäller så det är det jag fokuserar mest på. På Fredag är det Valborg och det är inget jättespciellt att fira tycker jag men det blir ändå att vi träffar goda vänner och grilla och myser som vanligt.
Lördag är en speciell dag, tänker inte avslöja något än.... hihi lite hemlighetsfull får  man va =)

Nä nu ska jag sova....
Natti Natti på er
Sov så gott

2010-04-26 @ 23:16:39 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0