God morgon på er. Av någon anledning ble...

God morgon på er. Av någon anledning blev det någon ändring på min kl på mobilen så den var inställd på vintertid så när kl ringer kl 6 så var den 5, hörde inte ens att den ringde då, kl 8 trodde jag den var när jag vaknade och jag sa till fredde att jag försovit mig, han bara varför det kl är ju 7, så då rusa jag upp ur sängen och stack till gymmet, visst en timme senare än jag tänkt men ett litet pass skulle jag hinna med :) Nu har jag kört 30min cross, 2övn mage, 3övn ben. Hann aldrig med biceps och 20min powerwalk som stod på träningsschemat, Nu ska snabbt in i duschen och göra mig iordning sen köra till jobb. Tjingeling

2010-04-30 @ 08:03:33 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0