Helt slut

Vilken lång dag jag haft, nu är jag verkligen värd att bara chilla i soffan. Först träning tidigt imorse. Sedan jobba till klockan 19. Därefter åkte jag till Hertz för att hämta två tunga lådor från gymgrossisten som vi beställt. Svin tugnt var det att bära men man styrketränar ju ;o)
Jag berställde Kasein protein som jag ska änvända vi bakning och matlagning. Perfekt att använda när man vill byta ut mjöl eller bara minska på det. Nyttigare och med massor av proteiner i. Sedan blev det lite omega 3 tabletter och lite annat smått och gott =) Även Fredde och Fredrik L beställde en massa saker. När jag väl kom hem blev det att packa upp allt och checka av så allt var med.

Sedan har jag dammsugit och torkat av lägenheten och även äta har jag hunnit. Jisses är bara 1h och 25min sedan jag sluta. Effektiv jobbat kan jag tycka =)

Ha en underbar kväll.
Tjingeling

2010-04-29 @ 20:29:54 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0