Helt underbart vill inte aka hem

Liten sammanfattning dessa dagar:

Mandag:
Akte vi tidigt fran hotellet for att ut och snorkla och for att se delfiner. Vilka djur det ar och sa lekfulla. Dom flesta vilda djur man ska se sa ska man vara tyst och sa stilla sa mojligt for att hoppas pa att fa se dom, men delfiner... ju mer ljud vi for och ju mer vi visla och klappa hander desto fler delfiner kom fram och hoppade i vattnet. Helt fantastiskt :) Snorklingen var ocksa trevlig men maste saga att jag ar inte jatteimponerad. Det var finare i Thailand:)

Tisdag: Kario var vart nata aventyr. Efter overtalning gick jag med pa att aka buss. Var val helt okej dit men hem var drygt. Vad ska man saga om Kario.... Javligt frackt att se pyramiderna men fan cvad acklig stad.
Vi ar  inne i den "andra" pyramiden och det var en upplevelse....det ar gigantiska hantverk dom gjort :)

Onsdag: Blev en riktig slappe dag, vi var helt slut efter tisdagens resa till och fran Kario. Blev lite Beach volly boll pa eftermiddagen.

Torsdag: Power walk 50min innan frukost :) Hmm vad gjorde vi mer an att sola och bada...Spela beach volly :) riktigt kul hihi Sj;sjong karaoke pa en av barerna har pa hotellet pa kvallen :)

Fredag: Power walk 50min innan frukost :) Solat och badat hela dagen har varit upp mot 37 grader i skuggan idag :) puh jattevarmt. Nu ska jag ga upp till dom andra och se om dom ar klara infor kvallen :)


Glad pask pa er alla.

Tjngeling
2010-04-02 @ 18:26:03 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0