Hemma igen

Nu är vi äntligen hemkomna. Hade gärna stannat en vecka till. Vi har haft det så underbart härligt!
Tänkt fortsätta och skriva lite kort hur får vecka sett ut=)

Måndag:
Efter middagen satt vi oss i Peanuts bar. Det blev drinkar o drinkar o drinkar och dans och drinka o drinkar...hihi
Vi halv tolv åkte vi in till "stan" Marinan som dem kallas. Där vi skulle gå på en nattklubb som heter The Port. Det var ett  sjyst stället med en stor pool i mitten och sedan var där soffor och bord och även nån typ av sängar =) Mysigt =) Sedan var där väldigt goda drinkar också =)
Ska lägga upp bilder imorn tänkte jag. Orkar inte göra det nu. Har inte hunnit lägga in dom i datorn.

Tisdag:
Blev lugn, sola, bada och sova vid poolen...man var ju lagom trött efter måndagens festande.
På kvällen blev det lite shopping för en del av oss, Fredrik köpte en Shisha (vattenpipa). Därefter kollade vi fotboll.

Onsdag:
Då hade man lite ångest över att man skulle åka hem dagen efter. Det blev sol och bad hela dagen, vi sola in i det sista =) På kvällen var vi på en bar som visade Man United. Dom vann med 3-2 men det räckte inte, så dom gick tyvärr inte vidare i CL =(.

Tordag
IDag, Bussen hämtade oss 9.45. Planet skulle gå 13.25. Igen blev det försenat en timme. Så vi var inte frame förrän vid åtta. Sedan ner och hämta väskorna. Klockan var nog strax efter nio när pappa hämtade oss på svågertorp.
Nu har vi kommit hem, fått något i magen, (inte ätit nått sen frukost typ), packat upp väskorna och lite sånt.
Jag är svin trött nu ska lägga mig om en stund. Blider och annat smått och gott kommer upp imorgon.

Natti Natti


Ps....
Denna semastern har varit helt underbara. Jag kan varmt rekommendera att åka till El Gouna I Egypten. Hotel Rihana Inn (Rihana resort) var super!
Både jag och Fredrik är överrens om att vi kommer åka dit igen. Denna resan får 10 av 10 poäng =)

2010-04-09 @ 00:02:03 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0