Go kväll kära vänner

Gud vad denna dag har gått fort....
Gick upp vid halv tio tiden. Gjorde mig iordning och käka frulle.
Strax efter kom lille mämmi :) Vi satt och snacka en en stund sedan begav jag och Mämmi oss till Entré :)
Mysigt att ha Mämmidagar ;) Vi skulle egentligen åkt iväg för att plocka blåbär men vågade inte riskera att trampa snettt med foten igen. Skogen har ju inte jämn mark precis. Det känns bättre och bättre med foten, har dock inte vågat träna den som jag skrev tidigare att jag skulle göra idag. Ville vänta en dag till.
Men jag har gått en runda på Entré och den kändes rätt okej.
Vi hittade absolut ingenting på Entré...det enda så var kul där var att jag träffade en gammal go vän jag inte träffat på 100 år känns det som. Det lustiga var att vi snackade igår på msn första gången på säkert ja...1,5 år och vi sa att vi måste träffas en dag och allt det dära ni vet och sen när Mämmi och jag är på väg ut från Entré så stöter vi på henne :D Så himla kul att se henne :)
Efter Entré åkte vi hem till oss igen och tog en fika jag, Mämmi och Fredde och satt och snackade lite.


Tre timmar av denna dag har jag lagt på att börjar packa ner grejor från köket som vi inte kommer använda innan vi flyttar (förhoppningsvis, för nu är det ner packat;)).
Annars har det inte hänt så mycket mer idag, lagat mat och sånt där vardagligt :)
Det blev två lunch lådor gjorda så nu slipper jag göra en till på Tisdag imorgon kväll.

När nu kallar kudden, ska upp tidigt imorn.
Natti

2010-08-22 @ 23:49:28 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0