Godmorgon på er

Nu sitter jag och äter min goda frulle. Det blev det vanliga prottegröt med låg kcal sylt och mjölk. Men idag kokta jag mig ett ett och en äggvita också och lite kvaiar på toppen :) En stor kopp te och vattne till det. MUMS!
Jag har redan fixar mig så när jag ätit upp är det bara att packa ihop sina grejor och köra till jobb =)


Efter dessa två tuffa träningspass denna veckan så har jag fått en sådan fruktansvär träningsvärk i överkroppen..puh..
men det är skönt samtidigt ;p


Efter jobb idag blir det myskväll med Mämmi :) Alltså det blir VILODAG för mig idag.
Vi ska äta lite mat och kolla en film tror jag det blir =)


Tjingeling

 

2010-08-25 @ 08:20:11 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0