Helt slut efter denna dag...

Idag var det back to work efter helgen :) Mycket att göra och det är så det ska va :D
När jag kom hem var jag helt slut i hjärnkontoret och ingen energi alls så jag bestämde mig för att ha en vilodag. Lagade lite mat till mig och Fredrik istället och åt sedan tillsammans. Det hör inte till vanligheten att vi gör på vardagar.

Efter vi ätit gick vi upp på vinden för att börjar sortera Fredriks grejor. Fy vad mycket SKIT rent ut sagt.
Vi började vid halv åtta tiden och var klara tio över tio, alltså TIO ÖVER TIO.... 2h och 40 min!!!!
Kan ni tänka er hur mycket där var.
Vi asade iväg massa skit till konteinern vi har en bit bort. Skönt att ha blivit av med det.

Nu ska jag krypa ner under täcket och nanna kudden 
Natti Natti
2010-08-31 @ 23:13:51 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0