Inte lång tid tills semestern är slut...

Uppe relativt tidigt imorse, powerwalka i 50 min innan frukost. När jag kom hem gjorde jag mig i ordning snabbt för sedan ge mig i väg in till stan. Cyklade in till stan snabbt och lätt. Fixade mina naglar, (tog ett jättefint nagellack denna gången) lägger upp bild sen :)
Efter det möte jag upp Malin. Vi åt lunch på Gränden. Super gott var det. Det blev deras berömda grillspett. Jag tog ett kycklingspett med bakpotatis, sedan ingick salladsbuffé, vitlöksbröd och dricka =) 79:- billigt och bra :d
Mäta och belåtna gick vi en runda på stan och kolla lite.
Sedan cyklade jag hem, tagit på mig träningkläder och ska stax dra ner till gymmet....
Det var inte igår..kan jag säg.
Nu under sommaren har jag tränat mig ute, hellre det än att stå inne på ett gym med kass Ac.

Tjingeling
2010-08-16 @ 16:03:41 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0