Lite lördags information

Igår när vi kom hem från Henke och Veronica strax innan midnatt, tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig direkt så att jag skulle orkar upp imorgon (som idag då) Det var första jobb dagen. Jag gjorde mig iordning för sängen och lägger mig ned..
Vad hör jag??!!!¨
Jo grannen ovanför spelar Danne Stråhed på högsta volym......


Kan jag sova då????
eehhh..näää...

Så jag i med hörlurar i öronen och på med ipoden på ganska hög volym för att äverrösta "Danne"...men grejen är den är man inte van att somna till musik så är det j*vligt svårt att somna och komma till ro oavsett musik sort. Det blev mer det att jag lyssna på texterna på låtarna och analysera dom. Så det var inte nån ibra dé att fortsätta lyssna ipoden då.
Klockan började närma sig 02, jag hade fortfarnade inte somnat... grannen slutade strax 02 att spela sin musik.
Tittade igen på klockan när det var 03. SEN efter det somnade jag :)



Upp och hopp imorse 7.45. Var ovanligt pigg faktiskt! Gjorde mig i ordning inför jobb och sedan körde jag iväg.

Första jobb dagen idag, det har varit super kul =) Det var så skoj så att jag till och med jobbade över en timme;)
Så kul att var tillbaka igen. Dock fick jag väldigt ont i foten efter ca 2 timmar så jag fick stå i bara strumpor.
Foten var så klart lindad men skorna klämde så, så att det gjorde bara mer ont att ha dom på.
Annars gick det helt okej med foten att jobba, har haft ont mer eller mindre hela dagen och jag har gått på ipren men det är MYCKET bättre än innan. Det är ju viktigt jag använder foten nu så mycket som möjligt så den kommer in i vanliga rörelser igen så att den inte blir stel.

Efter jobb blev det lite fixande med allt möjligt, ändrade lite här på bloggen som nu kanske ser.
Sedan när klockan var 16 var det dags att göra sig iordning, Släktkalas klockan 17 på Limhamn.
Min käre kusin skulle ha 13 års kalas.

Det trevligt på kalaset och god mat. Dom bjöd på Lasagne med god sallad till och till efterrätt gjorde man sin egen marängsviss.
Hemma igen vid 20 tiden.

Ikväll har vi bara tagit det lugnt... kan ju inte göra så mycket annat nu med tanke på foten...
Annars hade det varit sjuk kul att gå ut och dansa lite...
2010-08-22 @ 00:51:21 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0