Liten incident

I lördags när vi var på väg till Sandra i ösregnet, så tyckte jag det var smart att använda mina gummistövlar.
Men det som inte är så smart med gummistövlar är att dom blir hala. När vi ska in i porten hos Sandra halkar jag på det stålgallert som alltid är utan för portdörrar. Vrikar till foten så det gör något fruktansvärt ont.
Men efter en stund så har det gått över...

Idag hände samma sak, jag trampade snett så att hela foten vek sig :( 
Kändes lika förjväligt som i Lördags men försökte ändå gå på den och det brukar hjälpa.
Nu ett par timmar senare......
FY F*N vad jag har ont. Jag kan inte gå på min fot ;(
Jag har tagit ipren för en stund sen och även voltaren....
Hoppas det hjälper....snyft....ajajajajaj ;(
2010-08-16 @ 22:30:47 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0