Man måste vara positiv

Då har denna dagen snart också gått.....
Har roat mig med att vila vila vila och passat på att kolla lite Disney filmer.

 

Riktigt härliga filmer.
Fredrik har pluggat hemma idag så att han har hållt mig sällskap också =)


Funderade nyss på vad jag ätit idag...
Man är inte alls lika hungrig när man bara inte gör någonting.
Jag passa på att sova länge för att röra foten så lite så möjligt.

Det blev en sen frukost....tror klockan blev närmre tolv....
Sub, med kalkon och gurka och även en med äggvita och kaviar.

Sedan efter x antal timmar senare var det dag för middag...
Wok med kyckling och räkor.


Foten känns lite bättre idag, kan inte stödja på den än men jag känner att det börjar bli framsteg...
Känns skönt!
Finns ju inget TRÅKIGARE än att gå hemma :(
Det är det värsta dom finns!
Vill börja jobba så fort  jag bara kan stå på foten igen och så klart kunna gå på den..
Saknar jobb... :(


Nu sitter jag och går igenom foton jag ska skriva ut =)
Tar en evighet men är kul sen när man får hem RIKTIGA foto som jag ska sätta i vårt Album vi köpte i Thailand. Ska självklart ha våra Thailands bilder i den =)

Tjingeling

2010-08-18 @ 20:59:44 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0