Slappe söndag

Det har inte varit mycket till bloggande här idag inte.....
Kan säga att jag är sjukt sliten efter gårdagen/nattens festande. F*N vad skoj vi hade ;)
Festen här hemma blev riktigt lyckad, vi var inte så många men det är inte antalet folk som räknas utan hur folk levererar. Gårdagens fest leverera alla till 100%!
TACK alla för en toppen kväll!




Idag har det varit slappedag nr 1. Steg upp vid elva, käka frukost och sedan har jag legat i soffan hela dagen.
Vid fem tiden fick jag ny energi :D Jag fick sådan energi att jag satte på mig träningskläderna och gick ut och powerwalka i 65min. Inte illa det, en dag som denna då man är fruktansvärt bakis :D

2010-08-01 @ 21:18:29 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0