Torsdag med onsdags uppdatering :)

Efter jobb igår åkte hem till Mämmi direkt. Hon hade lagat mat när jag kom, hon hade gjort VÄRLDENS godaste köttbullar, kokt potatis, brunsås, lingon och sallad.
Det var ssåååå GOTT!!!!
Efter vi ätit och dukat av så gjorde min underbara Mämmi pedikyr på mig :) Så jag satt först i fotbad sdean filade hon och fixade =) och till sist målade hon tånaglarna rosa :) hihi



Den super goda maten


Här sitter jag i fotbad                            Min älskade MÄMMI
 
Hihi ;)
 

Här är tecknet på att foton förstorar... jag har 34-35 i skor...
Fötterna ser ju gigantiska ut på bilden
Målade och fina iallafall

Målade även naglarna i glitter :)



TACK MÄMMI för en super mysig kväll ♥


 Nu har jag snart jobbat i en veckan och när man jobbar på Hår & Sånt får man känna att man lever vill jag lova!
Vi har så mycket att göra! Jag är helt slut! Det kommer in massor av folk och det är många som ringer och bokar tid.
SUPER KUL!!!
Ett exempel på en eftermiddag för mig
3.5 timme 8 klippningar :)
Man ska känna att man lever. Men det är gott i plånboken sen :)



Mer om kost och träning lite senare....

Nu väntar jag snart besök av världens bästa C ♥

Tjingeling
2010-08-26 @ 19:24:54 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0