Uppdattering av veckans kost...

Nu när jag inte har kunnat träna så har det inte blivit så mycket uppdatering om sånt gällande kost och träning.
Körde faktiskt ett pass idag med gym glam (tränings dvd:n) Mage & Rygg. Det var inget anstängande för foten så tänkte det är en bra grej =) ta fram yoga mattan och lägga sig ner och bara köra :D jobbigt var det för magen iallafall! Lär ha träningsvärk imorn hihi. Den känslan ÄLSKAR jag

Veckans kost har sett ut på följande:

Måndag:
Frulle: Måltidsersättning
Lunch: På Gränden Grillspett (kyckling) med bakpotatis,sallad, vitlöksbröd och sås.
Mellis: efter träning
Protein + 3 små morötter
Kvällsmat: Tonfisksallad med vinigrett
Mellis: Päron & Nektarin

Tisdag:
Frulle: Måltidsersättning
Mellis: Päron
Luncg/Middag: Wok med räkor kryddad starkt. Lite lätt creme fraiche med vitlök i till.
Kvällsmat: Kesella + funlight
Mellis: Nektarin

Onsdag:
Frulle: 1,5 sub med kalkon och gurka, o äggvita och kaviar.
Lunch/Middag: Wok med kyckling och räkor. Lite lätt crema fraich med vitlök i till.
Kvällsmat: Kesella + fungliht

Torsdag:
Frulle: Måltidsersättning
Mellis: 1 sub + 1 fullkorns mackan. Kalkon skivor, äggivta, kaviar och gurka.
Middag: Måltisersättning
Mellis: Kesella + funlight

Fredag:
Frulle: Stekt ägg med kalkonskrivor i. 1 rostad macka. 1 äggvita.
Luncg/Middag: Thai gryta. Kyckling med kokosmjölk och gröncurry.
Kvällmat: Fiberhavregryn med vanilj kasein. Låg kcal hallonsylt och lättmjölk.
Mellis: kesella med hallon & blåbär

Veckan är ju inte slut än men detta är vad jag stoppat i magen hitills ;)

Vill även påpeka ang måltidsersättningen jag ätit. Största delen att jag ätit dom är att jag inte haft tid eller orkat göra nått annat!

Ha en mysig fredagskväll :D
2010-08-20 @ 19:06:45 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0