Uttråkad....

Ungefär så här känner jag mig idag....

Det är inget för mig detta....

Att bara vara hemma!!
Att bara sitta här...
Fundera på hur mycket jag vill göra som jag inte kan...
Jag får abstinens!!!
Nu vill jag så mycket att jag nästan spricker!

Först och främst vil jag jobba och träna!!!
SAKNAR DET SÅÅÅÅ MYCKET!!!

Har försökt gå lite med foten idag, sakta men säkert.
Det gör fortfarande ont och jag kan inte trampa ner så
kryckan är ett bra stöd. Men foten känns bättre och bättre,
det går åt rätt håll =)
Ska vara hemma imorgon också, fixar inte att stå upp
en hel dag än (8h).  På lördag blir det jobb, det är bara en 4 timmars dag så det blir en bra mjukstart =)

Läkaren sa att jag skulle börja gå som vanligt och träna upp foten efter 5-6 dagar, nu har det gått 3 och imorn 4 och jag tror/hoppas att kunna vara fit for fight nästan veckan :d

Nu ska jag nanna kudden....
Natti Natti

2010-08-19 @ 23:50:47 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0