Då är den dagen före Julafton....

Hihi så spännande:p.
Det är så mysigt med julen, trots mycket på jobb och all stress innan. Men hur mysig är det inte att komma hem när det är mörkt ute och när man kommer in i lägenheten/huset så står där en vacker julgran som är pyntad med ljus och julgranskulor som blänker så fint. Små tomtar och på bordet och ljusstakar i fönstren...
Jag älskar det i allafall.



Dom flesta tror jag inte firar jul pga kristendomen utan för att passa på att samlas alla i familjen och bara umgås, äta god mat och mysa. Så är det iallafall i min familj. Titta på Kalle Anka och hans jul och öppna paket är ju inte helt fel det heller ;). Jag älskar att öpnna paket:p, den spänningen innan man vet vad det är är så skojig. Det spelar egentligen ingen roll vad det är för någonting man får utan bara jag får öppna och få den spänningen ;) Det är ju ALLTID tanken som räknas inte vad det kostar!




Sedan den 25 dec är en mycket speciell dag för mig eller för oss. Jag och Fredrik förlovade oss 061225 och i år blir det 4 år :)
Tiden går fort



Ha en underbara Lille Jul, jobbar mellan 9-18 idag. Därefter blir det uppesittarkväll hemma hos Henke. Tjingeling
2010-12-22 @ 23:18:05 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0