Fredags mys ;)

Fredag idag...eller ja igår...klockan är ju rätt mycket nu=)
Jobbade 9-18, klipppte pappsen på lunch och sen gick vi till smörgåsbutiken och åt lunch. Blev standard Kycklingsallad med vitlöksås. Jobbade över till 18.15 som blev i sin tur väldigt stressigt för att jag skulle vara vid konserthuset 18.30 där jag skulle träffa upp Fredrik, Erik och Madeleine.
Var helt omöjligt men det gjorde dock inte så mycket för resturangen vi bokat bord på hade blivit lite försenat så kom lagom till när vi fått vårt bord 18.45 :p
Det blev fondue, mums :) Då jag frossar massa oxkött, såser och sallad.

Efter ett super trevligt besök där körde vi sedan hem till oss.
Vi kolla ut röstningen av Idol...Blev lite chockad över att Olle åkte ut men men så är det...

Vi har drack lite glögg, åt pepparkakor och lussekatter och suttit och snackat fram tills typ nu, dom gick för ca 10min sen. Vill påpeka, det var första gången jag träffade Erik och Madeleine. Super trevliga människor och det kändes inte alls som om det var första gången vi sågs..Så det gör jag gärna om :).
Fredrik och Erik pluggar ihop så dom har ju träffats innan så klart men inte alla vi fyra =)
Tack för en trevlig kväll ifall ni läser detta ;)

NAtti.....


Massor to do imorgon....


Tjingeling
2010-12-04 @ 02:22:18 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0