Go kväll

Nu har jag frisknat till nästan helt och det känns skönt, så ens vardag kan bli normal igen:)
Igår var vi i stan jag och Fredrik. Jag åkte i city tunneln för första gången :) Jättefint var där =)


Jag handlade Michael Jackson Wii spel, riktigt kul var det. Har spelat 1 timme idag och jag kan säga man blev sjukt svettigt och det kändes som ett danspass så blir ju en sorts träningsform av det.
Perfekt och börja lite lätt efter min hemska vecka då jag inte har kunnat träna något alls.





Igår hade Malin fixat överraskningsfest för Mange för att han fyllt 25år för ett lite tag sedan.
Kvällen började med att Malin och Mange stack ut och åt på restaurang. Han trodde sedan att dom skulle ha myskväll hemma med film och gotte.
Medans dom var på restaurangen hade jag och Fredrik fått Malins nyckel, då vi går upp till dom när dom gått. Låser upp, tar fram snacks som Malin lämnat hos oss under veckan. Efter en stund börjar folket ramla in och ca 1 timme senare kommer Malin och Mange hem. Dom kommer in genom dörren och där sitter vi, ca 14 pers i deras vardagsrum, full gång med musik och party... En chockad Mange kan jag säga hahahaha så ball.

En riktigt lyckad fest, med trevligt folk, bra musik och mycket dricka.
Denna kväll hade jag bestämt mig för att bara ta det lugnt, dricka julmust för att förkyldningen skulle kunna försvinna helt. Kvällen började så men slutade med att jag dela 2 flaskor rödvin med Fredrik och drack 3 små tequila shot. På småtimmarna sen drog vi till Etagé som var sjukt länge sedan jag var på.
Det var faktiskt kul där, men det tror jag beror på det trevliga sällskapet jag hade med mig från festen ;)
  


Några bilder från kvällen


Födelsedagsgrisen


M+M+M=
Madeleine, Madeleine och Malin ;)













BF=
Best Friend





















Tack ALLA för en riktigt trevligt kväll!!!



Ps: Fler sjuka bilder kommer upp på pixbox under kvällem ;)

2010-12-19 @ 18:11:16 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0