Julkalender nr 18



Hihi, godisarna luckade svin äckligt så dom slänger jag men är en rolig sak att ha sina egna tabletter i så som kosttillskott =)

Idag känner jag mig piggare :d lite snuvig är jag fortfarande men bättre än igår. Så det blir nog efterlängtad träning imorgon ♥

Nu sitter jag och väntar på att Fredrik ska bli klar. Vi ska åka in till stan och kolla dom sista julklapparma och titta på lite annat smått och gott :).  I och med jag jobbar varannan lördag och Fredrik brukar spela fotboll varje lörcag (men inte denna) så händer det inte ofta att vi kan göra nått sånt här så det ska bli mysigt.


Ha en bra dag
tjingeling
2010-12-18 @ 11:42:53 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0