Måndag » Ledig » Shopping » Träning »

Måndag och det har varit min lediga Måndag idag. Skönt kan jag säga efter helgen. Blivit väldigt lite sömn denna helg så det behövdes vilas ut. Dagen började med det var jag som skulle öpnna julkalendern :d
Jag fick en fågel som lät mer som en kulspruta än fågel....

Vet inte riktigt vad Fredrik tänkter där...men kanske för att jag ska få bort min fågelfobi????



Efter att jag satt fågeln på plats ;) Gick upp till grannen, hade lovat henne att hjläpa henne med en sak.
Därefter kom jag ner igen käkade frulle och en stund efter det kom Fredde hem från skolan (ca 12)
Tog det bara lugn en stund sedan körde vi iväg på en lite tur.


Det började oss ett grossistföretag som jag brukar köpa min frisörprodukter, typ schampo, balsam, styling osv.
Sedan körde vi mot Löddeköpingen där vi var väldigt nyfikna på dem nya STADIUM OUTLETEN som öppnat där.
Jag hitta en snygg väska som är perfekt till och från träningen, några julklappar :P och Fredde hittade äntligen en riktigt snygg vinterjacka :)
 




Tjingeling

PS Dagen träning kommer upp i ett separat inlägg om en stund

2010-12-06 @ 23:10:40 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0