Tjenixen på er

Då var det dag att uppdatera lite

Gårdagen var fullspäckade, jobbade 9-18. Hade lite längre lunch och stack in till stan. Gick in på 3 och köpte mig en Iphone 4. Det trodde jag aldrig i mitt liv jag skulle göra...har varit emot den dära mobilen från första början men chi fick jag, jag gillar den skarpt:p

Efter jobb körde jag hem och hämta Fredrik, vi körde sedan hem till Janne för att fira han 50års dag i förskott. Vi käka middag, satt och snacka och hade super trevligt :)

Idag var jag duktig att pallra mig upp tidigt för att hinna till gymmet innan jobb NICE!!!
Min vanliga rutin är ju träning innan jobb men kom av mig lite med det i slutet av förra veckan och i början av denna men nu är det igång igen.

Dagen idag har gått rätt fort  haft fullt med kunder och det är skönt för då går tiden fort =)
Experimenterade med lussekatts receptet och det blev riktigt bra :) Har ju provsmakat en :p

Vanliga lussekatter:
1st
186 kca
4g protein
34g kolh
5g fett

Mina lussekatter:
1st
126 kcal
6.3g protein
17g kolh
3g fett

Dagens träning kommer i en separat inlägg lite senare
Tjingeling
2010-12-01 @ 22:16:50 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0