Tjingeling på er

Då var den här sega dagen slut...
Idag har jag varit riktigt trött.. trots kaffe imorse + träning (den gick riktigt bra faktiskt), jobbat hela dagen, ätit bra idag, inte gjort något annat ansträngade under kvällen och till och med druckit 1.5 kopp kaffe nu på kvällen när Jack var här på besök och ändå är jag trött.
Jaja, piggare får jag hoppas jag är imorgon.....

Som jag skrev för några dagar sedan så fick jag ett odds av Fredrik i julklappskalendern. Alla matcher igår gick in och sista matchen var idag, Arsenal - Chelsea. Fredrik hade tippat en 2 och naturligtvis blev det en 1. Suck... Annars hade jag fått ca 700:-. Men men bättre tur nästa gång =) Tyckte det var duktigt av Fredrik ändå att pricka in 4 av 5 matcher.

Längtar tills imorgon för då ska jag träffa en vän jag inte träffat på väldigt länge. En vän som är snäll, go och en av dom bästa vänner jag har. Saknar henne så så mycket och det ska bli helt underbart att äntligen ses :D
Miss you...




Natti Natti...


Ps: ska kolla läget här på nätet efter nästa Madeleine projekt :p
Mer om det en annan dag ;)
2010-12-27 @ 23:14:17 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0