Uppdaterings dags *Julafton *

Då var julafton över....

Julafton började med en mysig frukost framför tv:n.
När klockan närma sig halv tre körde vi hem till min farbror för att fira jul med min familjen på pappas sida, (farmor, farbror osv). Vi såg Kalle, åt Julmat, umgicks och hade jättetrevligt.
Julklappar delades även ut:P Efter julklapps utdelning och alla hade öppnat sina paket och var nöjda och glada så var det dags för gröten.

Då tacka vi för oss då jag och Fredrik och körde ner till Höllviken där hans familj firade Jul.
 Där gröten åt (inte jag, gillar inte gröt) och ännu mer julklappar delades ut. Vi satt och prata med Fredriks bror och fru till klockan var halv ett.
Hemma vid starx över ett och då somna vi direkt...blev en lång julafton med mycket trevlig :)

Lite bilder :p

 












 


















Julafton nr 2 :)










Liite vad jag fick i julklapp :p







Sedan har jag fått avkapslar till bilen, handdukar, knivslip mm
ps: fler julklappar får vi ikväll då Mämmi kommer hem till oss för att äta en bit mat och fira lite jul :d

2010-12-26 @ 00:27:25 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0