♥Alla Hjärtans Dag♥

Då har vi kommit till den här dagen då många ger bort presenter går ut och äter eller gör något annat speciellt!
Jag kan tycka det är mysig absolut, men om man inte känner för det eller har andra planer tycker jag man kan göra sådan saker för den man älskar vilken dag som helst. Då blir det mer som en överraskning


Min dag har sett ut så här:
Jag sov ut tills jag vakna.
Jag och Fredrik åt frukost tillsamman
Fredrik åker iväg för att spela match
En vän kommer hem till oss för att hjälpa mig att få trådlöst bredband på min dator
Jag sjunger karaoke, sitter vid datorn mm.
Käkar lunch
Fredrik kommer äntligen hem
Vi äter middag
Vi bara umgås och bara myser, pratar om allt möjligt, kollar lite scrubs avsnitt.


Ingen får mig
att känna som du
Ingen får mig
att älska som du
Du fyller mina dagar
med hopp och kärlek
Du hjälper mig framåt
när livet vill bakåt
Som tack ger jag dig
min kärlek
min trohet
och min vänskap
Dig vill jag följa livet ut!
Jag älskar dig så otroligt mycket Fredrik!

2010-02-14 @ 22:31:21 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0