Festligheter

Nu har vi kommit hem från Malins 25års fest. Kvällen har varit super trevlig och massor av trevligt folk. Första gången jag var i Turning Torso och det var ju spännande, men en sak är 100% säker och det är att jag aldrig skulle vilja bo där. Ja menar när man går in i själva byggnaden så kommer man ju in i en lobby. Hur hemma känner man sig då? Hotell känsla tycker. Men men det är upp till var och en hur man vill bo. För övrigt var det en riktigt fin festlokal dom hade hyrt och bra med plats...dock lite kallt men det är väl bara jag som tyckte är ju rätt frusen av mig hehe.

Tog lite bilder från festen men dom kommer upp imorn =)


Natti Natti,
2010-02-21 @ 01:37:32 Fest Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0