Jag är arg!!!!

Varför fungerar saker och ting aldrig som det ska?????????????????????

Allt börjar med att när jag är inne i stan och ska handla på Make up store så fungerar inte mitt 20% rabattkort och hur irriterande är inte det när man ska handla en hel del.
Sen när jag kommer hem fungerar inte bredbandet...ringer Comhem och dom säger det är router det är fel på vilket är väldigt märklig i och med att det funkade i förmiddags.
Ja internet funkar nu men inte trådlöst så nu får jag och Fredrik dela på den där jävla sladden.
Sen gick jag upp på vinden för jag vet att vi ska ha en till router där som jag hade i min förra lägenhet. Men efter att det idioten dom gjorde inbrott på vår vind i våras så har han rört runt bland alla kartonger så jag har ingen aning om vart den är nu och inte ens om han tagit den med


AAAAaaahhhhhhhhhhhhh JAG ÄR SÅ ARG!!!
2010-02-07 @ 15:41:20 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0