Lördag

Som ni säkert förstod i förra inlägget så har jag jobbat idag till klockan 13. Efter det skulle jag iväg för att fixa en sak...kan inte berätta vad för det är lite hemligt. Nu sitter jag här hemma och värmer mig med myskläder och ska faktiskt göra mig en kopp te. Jag känner mig inte 100% frisk, snörvlar väldigt mycket fortfarande och hostar. Jag vill känna mig helt frisk...jag vill träna..hoppas på att känna mig bättre snart, minns inte när jag hade sådant här långt uppehåll på träningen som nu (räknar inte när jag opererad knäet). 
Kvällen kommer att bestå av att några vänner kommer till oss. Vi tänkte se melodifestivalen, sitta och snacka och litr sånt.  

2010-02-06 @ 17:31:03 En salig blandning Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul & skönt

2010-02-06 @ 19:00:39
URL: http://oonlydavidsson.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0