Nu känns det lite bättre

Idag har jag känt mig mycket bättre, dock inte 100% men så pass så att jag gick till jobb. Det har varit lagom dag att göra så det har gott bra =) Imorn är det hårdare tag...13 klippningar och en slingning =) så då får jag känna att jag lever =)

Ikväll har jag och Camilla sett Prinsessan och Grodan =) Disney filmerna är helt underbara filmer och jag älskar dom. Filmen var super bra, förvånansvärt bra.. jag tycker att många av dom "nya disney" filmerna har varit sådär, jag menar vilken av dom nya som kommit dom senare åren har slagit Askungen eller tja vilken ska jag säga av dom gamla...Dumbo hur bra var inte den =)
Men denna är i stil med dom där gamla
I LIKE IT!!!!

2010-02-04 @ 22:47:21 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0