Onsdag och en massa otur :(

Detta har inte varit min dag idag =)

För det första:
I Måndags ringde min förra granne mig och berätta att Bring hade sökt min på min gamla adress. Så jag ringde Bring och skulle berätta min nya adress. Men då har dom redan retunerat brevet tillbaka till den som skickat det.

Det andra:
Efter jag fått tillbaka bilen från verkstaden så har elektroniken varit lite si och sådär... Efter två dagar jag fått tillbaka bilen så starta bilen inte och det tog en 15 min innan den gick igång igen.
Så verkstaden fick tillbaka bilen idag... dom har väl gjort nått fel när dom pyssla med den...Så fick ta bussen hem och kommer få ta bussen till jobb imorn :( Hoppas jag får tillbaka den innan helgen.

Det tredje som hänt...
Ja det är ju inte en jättegrej egentligen men en sådan grej som en så störig och enerverande.. Mitt batteri till telef dog redan vid 12 tiden... så kunde inte ringa på hela dagen och inte verkstaden heller för nr var i mobilen och namnet på verkstaden kom jag inte ihåg...jaja får ringa imorn istället =)

När jag kom hem från jobb lagade jag mat till Fredrik och det luktade super gott =) Det blev fläskfilé med dragonsås =) Jag åt dock inte det själv för att jag går på en diet, men då blev det desto mer till Fredrik.
Nu undra säker några varför jag lagar mat till honom utan att jag själv äter den, men jag har inte lagat mat på så länge så jag saknar att göra det. Så då passar jag på att göra det då och då =)

Jag hade ju ett projekt på gång som jag inte berättat vad det är här på bloggen, men jag tänkte göra det nu =)
och det är den här dieten. Jag har hållt på 2.5 vecka nu och det känns super bra. Därför har jag inte uppdaterat kosten på länge. Träningen likaså, så som jag brukar tränar kan jag inte göra nu för det klara kroppen inte av, så jag måste köra rätt lugnt nu under den här perioden. Blir ca 2-3 gånger i veckan. Men sen då jävla ska det tränas =)   


Nu sittar jag mest vid datorn och tar det lugnt =)

Tjingeling på er
2010-02-17 @ 21:20:09 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0